Trening uszczęśliwia(nia).

21
Dodaj komentarz

avatar
15 Comment threads
6 Thread replies
1 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
16 Comment authors
retro-moderna.blogspotSYLWIAAleksandra BohojłoZielona KaruzelaMamy do pogadania Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Nianio born to be wild
Gość

Ja się już uzależniłąm od endorfin jakich dostarcza mi sport. Uwielbiam TRX boxing trening siłowy i jogging a także jazdę na rowerze i kajaki.

Emilia Lis pisze
Gość

Przede wszystkim świetnie, że ćwiczysz i dbasz o swoje zdrowie fizyczne, jak i pogodę ducha:) Jeśli chodzi o rodzaje zajęć to teraz jest tego mnóstwo. Niestety to, co widzę to mody sztucznie tworzone, którym ulegają ludzie nie mając zielonego pojęcia o rodzajach treningu. Ślepo podążają za tłumem, choć niektóre zajęcia im szkodzą, inne są prowadzone przez niekompetentnych instruktorów itd. Temat rzeka….mogłabym tak długo;)

bnhbvn@gmail.com
Gość

Fantastyczny opis, gratuluję kreatywnego i sprytnego podejścia do tematu.

Agnieszka Wilk
Gość

Ja w tej chwili nie mogę ćwiczyć, ale przez jakiś czas ćwiczyłam (w domu) i czułam się świetnie. Fakt, że najtrudniej zacząć. Mam nadzieję, że za jakiś czas wrócę znów do ćwiczeń 🙂

Aleksandra Bohojło
Gość

Szczerze Ci tego życzę 🙂

moon-child.pl
Gość

Fajny spis. Trzeba tylko ruszyć cztery litery i zacząć działać. A co do tego, co sprawia mi radość, to chyba pisanie zarówno postów, jak i książek 🙂
Iza z moon-child.pl

Aleksandra Bohojło
Gość

Super!

glowlifestyleblog
Gość
glowlifestyleblog

Ja mam właśnie największy problem żeby zacząć. Ćwiczyłam sporo jakiś czas temu i wiem jak trening zmienia myślenie i poprawia nastój i mimo tego nie potrafię do niego wrócić.

Aleksandra Bohojło
Gość

Może potrzebujesz jakiegoś bodźca, większej motywacji? Najtrudniej jest zacząć potem już jest łatwiej, a jeszcze później nie możesz przestać 😉 Spróbuj. Na początek nie wyznaczaj jakichś wielkich celów, tylko powiedz sobie, że zaczynasz dziś, teraz, od razu. Zacznij od czegoś małego. Jutro dasz z siebie więcej. Skoro dużo ćwiczyłaś, to wiesz jak to działa 🙂 Powodzenia. Daj znać jak było.

Nieidealnaanna
Gość

Bardzo fajny wpis, bo ładnie i prosto opisałaś większość form ćwiczeń, które można ćwiczyć w fittness klubie. Sama większość próbowałam i najbardziej lubię: interwały, trening obwodowy. od siebie dodam Zumba, rower, ćwiczenia modelujące w domu, ekspandor, pompki i przysiady dla urozmaicenia i oczywiście judo, które trenowałam 13 lat 🙂

Joanna M.P.
Gość

Mnie wyciskanie z siebie siódmych potów zupełnie nie działa na zwiększenie szczęścia… Taki typ ze mnie nietrenowalny… aczkolwiek lubię jazdę rekreacyjną na rowerze z elementami zwiedzania 🙂 To potrafi wzbudzić we mnie poczucie szczęścia 🙂 Ależ tych typów treningu jest 🙂

Katsunetka
Gość

U mnie znowu nastał czas nic nie robienia. Postanowiłam jednak, że zaczynam od nowa z rowerem. Mam nadzieje, że już po niedzieli mi się uda, bo jak na razie tylko przeboje z nim mam, czyli czekam na wymianę zepsutych części.

Katarzyna Rupniewska
Gość

prócz TRX robie wszystko 😀 a raczej robiłam, teraz nie ruszam tyłka i ledwo dopinam spodnie 😛

blogierka
Gość

No to witaj w kubie! Ja bez fitów nie mogłabym żyć! Uwielbiam ćwiczyć z grupą i trening w samotności mnie nudzi. Teraz mam zajawkę spinning, crossfit, sztangi, body combat. Uwielbiam testować nowe formy-pod warunkiem że dynamiczne, chociaż czasem przydaje się spokojny body balance 🙂

Aleksandra Bohojło
Gość

Wiemy co dobre 😉 Pozdrawiam

Mamy do pogadania
Gość

a no.. jest tego całkiem sporo 🙂 mnie te uszczęśliwiają małe rzeczy – typu roześmiane oczęta moich Bąków czy też śpiew skowronka. Ale prawdziwe szczęscie daje mi możliwość pomocy innym – działalnosc społeczna

Aleksandra Bohojło
Gość

Super. Od dawna chodzi mi po głowie pewien pomysł, ale wiąże się z trudnymi emocjami.

Zielona Karuzela
Gość

Ja tez uwielbiam treningi i to zarówno te na siłowni jaki i na sali do koszykówki :=

Aleksandra Bohojło
Gość

Piona! 🙂

SYLWIA
Gość

JA SWOJĄ PRZYGODĘ OGÓLNIE Z SIŁOWNIĄ, FITNESSEM ZACZĘŁAM OD OK ROKU. SAMA WIDZĘ ŻE MAM PRZEZ TO WIĘCEJ ENERGII I SIŁY DO CODZIENNYCH CZYNNOŚCI, CHOCIAŻ TRENINGI BYWAJĄ BARDZO WYCZERPUJĄCE. UWIELBIAM LUDZI Z PASJĄ 🙂

retro-moderna.blogspot
Gość

Świetny post. U mnie najgorzej jest zacząć. 😉