Wyjazd nad morze przed sezonem okladka

Wyjazd nad morze przed sezonem i kilka faktów o miejscu, do którego jeżdżę od 16 lat

Dodaj komentarz

najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
trackback

[…] Zarezerwowaliśmy dla Was cały obiekt w Białogórze, czyli 5 bardzo wygodnych, przestronnych i w pełni wyposażonych domków. Domki są 5-7-osobowe (70m2), ale chcemy zapewnić Wam maksymalny komfort i intymność, dlatego planujemy po 4 osoby na domek. Domki możecie podejrzeć na stronie www.domkibialogora.pl lub/i na ich fanpage’u na Facebooku (KLIK). Z mojej strony dodam tylko, że nie ma lepszego miejsca na relaks i oderwanie myśli od codziennych trosk. O tym ja wygląda Białogóra przed sezonem możecie poczytać tutaj -> KLIK. […]

[…] rodzinne wakacje, na które zabrałam jak zawsze do Białogóry swoją mamę (grupa ryzyka ze względu na wiek i choroby współistniejące), były […]

[…] Jak to wszystko wygląda możecie podejrzeć na stronie http://www.domkibialogora.pl lub/i na ich fanpage’u na Facebooku tu. Z mojej strony dodam tylko, że nie ma lepszego miejsca na relaks. Jeżdżę tam od ponad 16 lat (KLIK). […]

trackback

[…] Jak to wszystko wygląda możecie podejrzeć na stronie http://www.domkibialogora.pl lub/i na ich fanpage’u na Facebooku tu. Z mojej strony dodam tylko, że nie ma lepszego miejsca na relaks. Jeżdżę tam od 16 lat (KLIK). […]

Monika
Gość

Właśnie trafiłam na ten wpis… jeżdżę na plażę w Białej już ponad 20 lat. Nie mamy siedziby w Białej ale 10 km od niej . Jednak plaża i jedzenie tam wygrywa ! Mieliśmy kiedys wypad nad morze całkiem poza sezonem – w lutym ? morze zimą? Może nie ma atrakcji ale ten klimat jest extra ! A dzieki twojemu blogowi przynajmniej dowiedziałam się o tych wydmach . Muszę koniecznie rodzinkę tam zabrać ! Pozdrawiam

Justyna

Musimy koniecznie kiedyś tam pojechać 🙂 My akurat co roku jeździmy do Ustki, mamy sentyment do tego miejsca a dodatkowo mamy tam swój ulubiony hotel – Hotel Lubicz. Uwielbiam ich SPA, bardzo mi smakuje jedzenie w hotelowej restauracji no i mamy bardzo blisko na plaże bo 10 minut spacerkiem 🙂 Ja akurat jestem wygodnicka i lubię mieć wysoki komfort w hotelu, tamten pasuje mi właśnie idealnie pod każdym względem 🙂

Dawid
Gość

Jaka chamska i ordynarna reklama

Monika

Witajcie
Właśnie jestem w Białogorze
Nie dość, że pierwszy raz to w listopadzie ?
Domki Białogóra rewelacyjne miejsce i już wiem że tu wrócę
Dziękuję za polecenie rewelacyjnego miejsca do resetu
Pozdrawiam Monika

trackback

[…] Nie ma na mojej mapie Polski lepszego miejsca na wypoczynek niż moja ukochana Białogóra. Cisza, spokój, bliskość natury, otoczenie lasu i najpiękniejsza plaża w Polsce to największe atuty tego miejsca. O tym dlaczego warto pojechać tam poza sezonem napisałam kiedyś artykuł -> „Wyjazd nad morze przed sezonem i kilka faktów o miejscu, do któreg… […]

[…] z mnóstwem fantastycznych ludzi na Spotkaniu Ludzi Myślących w Sopocie, a potem wyjechać na babski weekend do Białogóry […]

[…] Tego punktu na naszych wakacjach kamperem nie mogło zabraknąć, choć zupełnie go nie planowałam. Moja ukochana Białogóra i jej nowo otwarte Miejsce Postoju Kamperów. Miejsc dla kamperów jest 34, a nas było od 2-7 sztuk. Takiej ciszy w lesie nie mogłam sobie wymarzyć, w dodatku w miejscu, które pokochałam wiele lat temu i w którym do tej pory bywałam jedynie na spacerach. Jeśli ktoś tego jeszcze nie wie, to Białogóra słynie z najpiękniejszej plaży i lasów w Polsce. O walorach tego miejsca pisałam w artykule: „Wyjazd nad morze przed sezonem i kilka faktów o miejscu, do któreg…. […]

trackback

[…] sam stan odnajduję u mamy na wsi pod Łodzią, na wakacjach w Białogórze i w każdym […]

Ewelina | W poszukiwaniu
Gość

Piękna relacja! Nad morzem byłam tej zimy i też było pięknie, jednak to z pewnością nie to samo, jak latem. Dziękuję pięknie za wskazówki kiedy jechać, aby ominąć turystów.

Aleksandra Bohojło

Och, zimą też mi się marzył wyjazd, ale czekałam na śnieg z prawdziwego zdarzenia. Chciałam zobaczyć go na plaży i urządzić dzieciakom kulig, ale jak się pojawił to na krótko, a ja wtedy akurat nie mogłam jechać.

TosiMama
Gość

My ostatnio odwiedzamy morze zimą i też jest świetnie:)

Dola

Wybieram się niedługo nad morze, zanim pojawią się tłumy. 🙂

Anna Kozakiewicz
Gość

cudne miejsce, my też lubimy takie wypady

Kasia | frontdomowy.pl

Piękne miejsce! Może kiedyś uda nam się odwiedzić tamte rejony 🙂

IMOMO.pl
Gość

Bajeczne miejsce i meeeeeega zdjęcia! [Maja]

Life - My Journey

Piękne zdjęcia i piękne miejsce. Dobrze są są jeszcze takie nieodkryte perełki w Polsce w których nie ma za wielu turystów 🙂

Agnieszka

Naprawdę piękne miejsce! 🙂

Aleksandra Bohojło

Białogóra zachwyca wiele osób ze względu właśnie na swoje otoczenie i bliskość natury.

Mrotschny
Gość

Taki wypad nad polskie morze jestem w stanie sobie nawet wyobrazić w swoim przypadku. Bo w sezonie nawet gdyby mi ktoś zapłacił, to bym się nie skusił 😉

Aleksandra Bohojło

Powiem Ci, że w sezonie w Białogórze też jest spokojniej, choć oczywiście jest dużo turystów, ale nie ma nawet co jej porównywać do Jastrzębiej Góry, Łeby i innych popularnych ma mapie wybrzeża miejscowości. Byłam w wielu nadmorskich miejscach i zawsze umęczona tłumami i hałasem wracam z przyjemnością do mojej wyciszającej Białogóry.

Mama pod prąd
Gość

To miejsce rzeczywiście wygląda przepięknie, choć ja wolę co roku jechać gdzie indziej, żeby poznać nowe miejsca. 😉

Aleksandra Bohojło

Ależ my również jeździmy w inne miejsca tylko chodzi o to, że do Białogóry musimy przyjechać dodatkowo, chociażby na kilka dni, a w efekcie na dwa tygodnie ? Były lata kiedy zamiast Białogóry jechaliśmy gdzieś indziej i za każdym razem nam jej brakowało.

Iza D- www.nietylkorozowo.pl
Gość

Piekne miejsce, tam jeszcze nie byliśmy. Uwielbiam morze o każdej porze roku.

Cosmetics Freak

Uwielbiam morze przed sezonem!

Razem w górach
Gość

Och! Nie pamiętamy już kiedy ostatnio byliśmy nad Bałtykiem :’) To pewnie dlatego, że jesteśmy miłośnikami bardziej górzystych terenów, ale ten post bardzo zachęca do tego, by w końcu przypomnieć sobie jak wygląda Morze Bałtyckie 😉 Dla nas takim miejscem, do którego często wracamy to Beskid Niski stąd doskonale rozumiemy te uczucia, które towarzyszą Ci przy każdym wyjeździe do Białogóry 🙂

Aleksandra Bohojło

Góry też lubię i chciałabym tam częściej jeździć, ale bez Bałtyku wakacji sobie nie wyobrażam 😉

Ania Ulanicka
Gość

O jejku, te zdjęcia z wydm mnie zachwycają! Muszę tam kiedyś zrobić jakąś sesję. :)))

Aleksandra Bohojło

To jest Ania idealne miejsce na sesję. O każdej porze dnia!

Dawid Lasociński/Swiathegemona
Gość

Białogórę bardzo lubię, chociaż już dawno tam nie byłem. Zresztą, im jestem starszy tym bardziej ciągnie mnie w góry i tym mniej nad morze. Ale przed sezonem kiedyś byłem nad morzem, wczesną wiosną – było bardzo zimno, bardzo wietrznie i bardzo ładnie. Drugi raz pojechałem na jeden dzień w czerwcu, na dzień przed końcem roku szkolnego. I to był strzał w dziesiątkę – jeszcze nie było ludzi (zaledwie kilku emerytów) i wszystkie smażalnie ryb otwarte. Tak to lubię 🙂

Aleksandra Bohojło

W zeszłym roku byłam po sezonie, teraz przed i w obu przypadkach miałam lepszą pogodę niż w wakacje 😀 Ktoś mi ciągle powtarza, że widocznie na taką zasłużyłam. Zobaczymy czy zasłużę w sierpniu.

W Białogórze teraz wszystko było zamknięte. Nietypowy dla mnie i moich dzieci widok. Czynny był tylko jeden wielobranżowy sklep. No ale to jest bajka kiedy całą plażę, promenadę, miasteczko, wydmy i las masz tylko dla siebie 😉

P.S. Aleś mi narobił smaka na te rybki. Będę musiała poczekać do sierpnia. A zaraz, w czerwcu będę w Sopocie. Może się uda.

Kobietapo30
Gość

Uwielbiam wypoczynek przed sezonem…dla mnie jest to takie szybkie naładowanie baterii. My kilka dni temu wróciliśmy z gór, z rejonu Kudowy Zdrój. Twoja miejscówka godna zapamiętania 🙂

Aleksandra Bohojło

Podobnie jak morze, marzą mi się na taki spontaniczny wypad również góry. I pewnie go kiedyś zrealizuję 😉 Pozdrawiam serdecznie.

Izabela - mlodymokiem.pl
Gość

Nadmorskie miejscowości poza sezonem wydają mi się najspokojniejszym i najbezpieczniejszym miejscem na świecie. A Białogóra trafia na moją listę do odwiedzenia z partnerem!

Aleksandra Bohojło

O to właśnie Białogóra jest miejscem spokoju i wyciszenia, ale można też w niej i fajnie i aktywnie spędzić czas.