zasady zdrowego odżywiania 1

Proste zasady zdrowego odżywiania i dieta, do której zawsze chętnie wracam

21
Dodaj komentarz

avatar
12 Comment threads
9 Thread replies
11 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
11 Comment authors
Aleksandra BohojłoAgnieszkaAleksandra BohojłoJuliaSylwia R Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
trackback

[…] „Proste zasady zdrowego odżywiania i dieta, do której zawsze chętnie wracam&… […]

trackback

[…] artykuły do poczytania: „Proste zasady zdrowego odżywiania i dieta, do której zawsze chętnie wracam&… „Zdrowe jedzenie – jak się odżywiać, żeby nie zwariować?” […]

Agnieszka
Gość
Agnieszka

🙂 jestem mamą 4 dzieciaczków, 4 okazał się alergikiem na wiele produktów, zaczęłam więc intensywnie czytać etykiety wszystkiego co kupuję. Zamieniłam białe pieczywo na czteroskładnikowy prawdziwy żytni chleb, makarony jasne na pełnoziarniste, mąkę pszenną na orkiszową, smażenie na pieczenie parowe, z mięsa wybieram tylkonchudy drób, pijemy oprócz herbaty z miodem właściwie tylko wodę i świeże soki. Ostawiłam biały cukier. Zamieniłam produkty zawierające białko mleka krowiego, na produkty owcze i kozie. Moje dzieci wybierają na urodzinach wodę, dwójka najstarszych odmawia lizaków mówiąc że są niezdrowe bo to sam cukier, a najstarsza 7 latka robiąc np kanapki pyta się czy ma wszystko… Czytaj więcej »

Julia
Gość
Julia

To prawda, że przygotowywanie zdrowych posiłków nie jest trudne. Wystarczy np. na początek smażenie zastąpić pieczeniem, pszenne pieczywo razowym, slodycze owocami i to już jest bardzo duży krok do tego, by rozpocząć tę zdrową przygodę. Kluczowe jednak jest nasze nastawienie, bo jeśli potraktujemy to jako przymus, to szybko wrócimy do starych nawyków. Sama zdrowo się odżywiam już od wielu lat, bo tak lubię, moj organizm też to docenia, choć słabością są domowe wypieki i świeżutkie pieczywo ,które mogłabym jeść „tonami” 😀. Oczywiście wszystko jest dla ludzi i małe grzeszki się zdarzają, ale jeśli codziennie trzymamy się zdrowych posiłków to nie… Czytaj więcej »

Aleksandra Bohojło
Gość

Julia, ja bardzo lubię czytać długie komentarze i lubię też na nie odpowiadać, a w tym przypadku zgodzę się ze wszystkim co napisałaś.

Mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że ten temat mam przerobiony pod każdym kątem. Poruszam go zresztą po raz kolejny na blogu, ale wracam do niego od czasu do czasu, bo widzę jak wiele osób się z tym męczy. A temat zdrowego odżywiania i zasad, które warto zastosować jest naprawdę prosty.

Pozdrawiam serdecznie.

Sylwia R
Gość
Sylwia R

Super to uporządkowałaś 😉 ale „powoli” przy dwójce małych dzieci, póki co, nie wchodzi w grę 😋

Aleksandra Bohojło
Gość

Codziennie pewnie nie, ale od czasu do czasu 😉 Ja czerpałam ogromna przyjemność z jedzenia posiłków z maluchami. Jako niemowlęta wierzgały nóżkami w bujakach, nieco starsze siedziały w krzesełkach do karmienia i razem gaworzyliśmy każde przy swoim posiłku. Z ogromnym sentymentem wspominam tamte chwile, ale taka już ze mnie matka kura 😃😉

Beata Redzimska
Gość

Olu, podziwiam jaka jestes zorganizowana. Swietna rada z tym jedzeniem wolno, to rzeczywiscie pomga i lepiej rozkoszowac sie tym, co jemy, celebrowac, czerpac z tego przyjemnosc, a jeszcze nie przejadac sie. Pozdrawiam serdecznie Beata

Magdalena
Gość

Oo właśnie jedz powoli… to bardzo bardzo ważne, a tak zaniechane w dzisiejszych czasach, gdzie wszystko ma dziać się w biegu, dobrze, ze jest moda na slow life. 😀

Magda
Gość
Magda

Bardzo dobre rady 🙂 Jestem zwolenniczką zdrowego odżywiania i polecam to każdemu!

Kaja Wika
Gość

Bardzo ciekawa ta piramida. Dobrze ze robią na to nacisk w szkołach, bo wiadomo jak to dzieci z domu wyjda i co niektóre wciska w sobie co popadnie. Co do diety to zdowe odżywianie wydaje się wielu ludziom bardzo kosztowne, choć nie wiem dlaczego. Jedyny koszt to twoj czas i wysiłek zeby samemy wszystko przygotować. Ja zdrowo lubie jest bo zwyczajnie tak mi smakje ale czasem tez zrobie dietetyczny skok w bok.
Pozdrawiam
Czarownica z natury
https://www.czarownicaznatury.com

ania
Gość

Zdecydowanie prosta i sezonowa kuchnia najlepsza! 😉 Z dużą ilością przypraw i ziół.

Aleksandra Bohojło
Gość

Zdecydowanie tak ! 😊

SzeptemPisane
Gość

Super jest to przykladowe menu, wrzucaj więcej, to śwuetna inspiracja u odskocznia od utartych schematow! Dzięki!

Aleksandra Bohojło
Gość

No muszę się porozumieć z firmą, która ułożyła dla mnie indywidualny plan żywieniowy i treningowy. Myślę, że to byłoby super ciekawe dla czytelników, ale na pewno nie będzie zgody na publikację całego planu, bo jest on odpłatny.

Nieidealnaanna
Gość

Bardzo fajnie uporządkowałaś Ola, proste triki, zasady na to by faktycznie żyć w zgodzie ze sobą i trzymać wagę w ryzach oraz cieszyć się dobrym samopoczuciem. Od siebie dorzucę, że jeszcze dwie rzeczy poza aktywnością i dbaniem o to co na talerzu wpływają na nasze zdrowie. Umiejętność radzenia ze stresem i regularny sen 😊 to są obszary nad którymi mocno muszę pracować.

Aleksandra Bohojło
Gość

Dziękuję Aniu. Tak, temat odpowiedniej regeneracji to zupełnie oddzielna kwestia, która składa się na zdrowy styl życia. W tym artykule skupiłam się jednak na kwestiach dotyczących odżywiania. Na blogu jest jednak sporo artykułów dotyczących tego o czym piszesz, bo tak do odżywiania, jak i wypoczynku przykładam taką samą uwagę 😊